CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

kesahSiDeBaB.blogspot.com

PELEMbut JIWAMU INSAN

AMPUNILAH DOSA SEKALIAN HAMBAMU..TERANGILAH HATI KAMI SEBAGAIMANA KAU TERANGKAN BUMI DENGAN CAHAYA MATAHARIMU...DAN JANGANLAH ENGKAU GELAPKAN HATI KAMI SEBAGAIMANA GELAPNYA MALAM MU..KAU TERANGKAN LAH HATI KAMI DENGAN CAHAYA IMAN DAN KETAQWAAN HIDAYAHMU YA ALLAH...

Tuesday, March 26, 2013

prestasi yang makin turun :'(

ASSALAMUALAIKUM ...
ALHAMDULILLAH masih di beri peluang menghirup udara di bumi yang makin indah 

yee sangat lama tidak menghadap key board di #BLOG  ni....dah lame tangan ni tak menari KPOP hehhe..
sebenarnya hari2 dokk jenguk #BLOG ni... soo xde laa berhabokkk mane blog aku ni kannn...
just tak taw nak update apa...

RESULT semester satu  dah lame keluar...seperti yang aku jangkakan  #RESULT seterok2 yang pernah aku dapat sepanjang aku hidup..
yela mana x err malas nye pon semalas2 yang aku x pernah buat sebelom ni hehheh ....

#result TU sangat membantu aku sedar bertapa pentingnya #ZAMAN universiti ni...lagi2 di #UPM sebb nak dapat dekan memerlukan #3.75 pngk ...dan aku tahu aku mampu #DENGAN IZIN ALLAH .....seandainya aku tidak malass...

jika di bandingkan zaman matrix aku mampu mncapai tahap PNGK tu..tapi ATAS IZIN ALLAH semuanya.....ALLAH MENILAI MELALUI USAHA SESEORG HAMBANYA...andai kurang..kurang laa hasil yang kita peroleh......pernah mase tu aku takut nak tengok result ....pastu membe aku gtaw ayat niii
" TENGOKLAH ALIYAH SEBAB RESULT TU MELAMBANGKAN  USAHA KITA"
ayat tu sangat memberi kesan kepada kekuatan jiwa aku....

so aku mengambil masa agak lame untuk mempersiapkan diri ku melihat result yang bakal tarik senyuman di muka aku (cehhhhhhhhh) but its #TRUE ITS REALLY HApPEN ......but ATAS IZIN ALLAH ..ALLAH KABULKAN DOAKU untuk di beri kekuatan semasa melihat result tu...

ALHAMDULILLAH aku #LULUS tetapi tidak begitu cemerlang..ALHAMDULILLAH jua sebab ALLAH masiih beri aku peluang untuk memperbaik kesilapan SEMESTER 1 aku...

AKU tahu ALLAH sentiasa bersama susah senang aku...oleh sebb keputusan aku #SEBEGITU... aku di takdirkan menghadiri satu kem "THE FUTURE " ...dari kem tuu byk yang aku peroeh...salah satu nyee DR ada mengatakan yang AKU NI BELUM JATUH ...CUMA TERSADONG sikit....yeyyyy sgt menaikkan semangat aku THANX ALLAH u really light up my life....

TERUSKAN SEMANGAT UNTUK BELAJAR...KEJAR MATLAMAT HIDUP....

#GO ALIYAHHHHHH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...